HTML

ZIZILEND

ZIZILEND 2.0 mert szentéletűsködni tudni kell Tel Aviv-ban is

Friss topikok

Címkék

AZ ELŐZŐ PÁR NAP SMS-EI (szemelvény)

2012.11.21. 20:03 Zizilend

Nem tudom akardózik-e csinálni valami butaságot, szar fizetésért és szenvedni itt, mint olé hadas Etiópiából. Annyira nem élem az izraeli dream-et.

Még sose zuhanyoztam ilyen gyorsan :D

Hülyülsz? A nőgyógyász asztalán feküdtem épp :DDDD

Dehogy megyek haza te feri! Most fizettem be az új ulpánt! Ki adja majd vissza a pénzt? A Hamas? Még arabul is megtanuljak?

Most volt a harmadig rakéta Tel Aviv-ba. Még jó, hogy pont a hatcereg főkapitányság mellet gyalogoltam. Elég nagy volt a durranás.

Elkezdtem nézni egy filmet, bármi van, hívj, be vagyok kapcsolva.

Nehogy nekem visszalőjél!!! Most komolyan!

Hallom Jeruzsálemet lövik. Sok erőt. Shabat shalom!

Ja lehet tartod, a szombatot. Itt nincs jelzés a riasztás végén. Ha hallod a bummot, vagy pár percig semmi, ki lehet jönni. Ha új rakéta jön, lesz újra sziréna.

Mi van hol vagy?

Na te hogy vagy?

Azt mondják, jó film a James Bond, jó, hogy nézed. A "vicces" az, hogy itt valóságban történik. Terroristák, rakéták, stb. Maradj biztonságban!

Jól vagyunk, Noa minálunk van. Hol vagy?

Jól. :)

Hogy vagy? Minden rendben? Gondolom, hogy nem könnyű most itt lenni, amikor Izraelt bombázzák. Mit mondanak a szüleid?

Jól vagy kartársnő?

Minden oké itt.

Puszi. Remélem minden rendben nálad. Nem egyszerű itt a helyzet, de remélem hamar túl leszünk rajta.

Jeruzsálemben jó lenni most. Az a szomorú, hogy nem lehet előre megmondani soha, hogy mikor számolunk le a terroristákkal. Ölellek!!!!

Kedvesem, örülök, hogy jól vagy, mi is :) Marad biztonságban!

Remélem több már nem jön!

Rendben vagy?

A mai termés a Tel Aviv-i buszrobbantás után:

Nem, miért?

Nem drágám.

Látom már!

Bazdmeg.

Nem.

Bicyklivel járok drágám.

Nem, munkában vagyok.

Hijetetlen! Rohadjanak meg

:D mi más??????

Shaul Hamelech sarok.

Kb. 10 méter a saroktól, ahol mindennap megyek a vonathoz...

Igor???

Köszi, hogy írtál, csak kisebb hisztirohamom volt :-( sorry

A faszom tele, de rényleg!

9-től tűzszünet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zizilend.blog.hu/api/trackback/id/tr524918833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása